بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
20:10
پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397

سازنده بازی ترسناک Agony، استودیو Madmind اعلام کرده است که گیمرها برای به پایان رساندن این عنوان به ۱۲ ساعت گیم پلی نیاز دارند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
استودیو Madmind در اخبار جدیدی که از بازی ترسناک Agony منتشر کرده است، مدت زمان بازی را اعلام کرده و همچنین گفته شده است که بعد از اتمام بازی محتویات جدیدی به آن اضافه خواهد شد که مدت گیم پلی را افزایش خواهد داد.
 
در بازی Agony بازیکنان ماجرای خود را در نقش یک روح عذاب دیده در جهنم آغاز می کنند که هیچ خاطره ای که اینکه چه کسی است یا چرا به این مکان فرستاده شده، ندارد.
 
این شخصیت به یک قابلیت ویژه دسترسی دارد که به او اجازه می دهد انسان ها و هیولاها را کنترل کند. کسانی که جرئت ورود به جهان خصومت آمیز بازی را داشته باشند به زودی در می یابند که تنها راه قرار ملاقات با خود الهه قرمز (the Red Goddess) است.
 
 
سازندگان این عنوان اعلام کرده اند که تا آخر این هفته اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
استودیو Madmind اعلام داشته است که نسخه‌ی کامپیوتر این بازی یک پچ و آپدیت اضافه برای دسترسی بازیکنان این پلتفرم به برخی محتوای سانسور نشده‌ای که از روی نسخه ی کنسولی به دلیل برخی ملاحظات در رده‌بندی سنی بازی (و جلوگیری از ارتقای رده سنی به درجه‌ی AO یا «فقط بزرگسالان») حذف شده اند دریافت خواهد کرد.
 
علاوه بر این ها این بازی یک حالت VR برای تجربه ی واقعی تر با تکنولوژی واقعیت مجازی نیز خواهد داشت که قطعا عمق تازه ای به ماجراجویی بازیکنان در این جهنم خونین خواهد بخشید.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 100
بازدید : 100
Mahdi Bahramian
14:37
پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397

 بازی God of War در اولین هفته عرضه اش توانسته با قدرت صدر چارت بازی های پرفروش کشور انگلستان را بنام خود ثبت کند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
پس از سال ها انتظار بازی God of War این هفته با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به دیگر نسخه های این سری عرضه شد و توانست خیلی زود صدرنشین چارت بازی های پرفروش این هفته کشور انگلستان شود.
 
هفته پیش مقام نخست را بازی Far Cry 5 در اختیار داشت که جدیدترین نسخه مجموعه فارکرای محسوب می شود اما با انتشار خدای جنگ چاره ای جز تقدیم کردن مقام نخست به این عنوان نداشته است.
 
بازی Yakuza 6: The Song of Life این هفته عرضه شده است و توانسته جایگاه خوبی را در بین ده بازی پرفروش این هفته کشور انگلستان دست و پا کند. بازی Yakuza 6: The Song of Life در اولین هفته انتشارش رده سوم را در اختیار گرفته است.
 
بازی FIFA 18 نیز این هفته با دو رده سقوط مواجه بوده و با توجه به انتشار عناوین جدید رده دومی خود را در هفته گذشته از دست داده است.
 
بازی Mario Kart 8 Deluxe نیز این هفته ۲ رده سقوط داشته و از رده ۳ به جایگاه پنجم رسیده است. عنوان Super Mario Odyssey این هفته با دو رده صعود جایگاه ششم را بنام خود زده است.
 
بازی Fallout 4 تغییری را شاهد نبوده و در همان رده هفتم هفته گذشته اش قرار گرفته است.
 
عنوان PUBG نیز با افت فروش همراه بوده و نسبت به هفته پیش ۳ رده سقوط کرده است. بازی The Legend of Zelda که هفته گذشته در رده ۱۲ قرار داشت و حتی بین ۱۰ بازی برتر هم نبود این هفته سه رده صعود داشته است و رده نهم را در اختیار گرفته است.
 
این هفته بیشترین افت فروش را بازی GTA V داشته است که از رتبه ۴ به جایگاه دهم سقوط کرده است.
 
در ادامه می توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته کشور انگلستان را مشاهده کنید.
عناوین جدید هفته
God of War
بازی God of War جدیدترین نسخه مجموعه خدای جنگ می باشد که با نسخه های دیگر تفاوتی بسیاری دارد.
 
شخصیت اصلی بازی باز هم کریتوس خشمگین است که این بار بجای یونان به مناطق اسکاندیناوی آمده است تا با پسرش زندگی جدیدی را آغاز کند. بله کریتوس در نسخه جدید این سری پسری بنام آترئوس دارد که به همراه او دشمنان را تار و مار خواهد کرد.
بازی در تاریخ ۳۱ فروردین عرضه شده و توانسته متای فوق العاده ۹۵ را بدست بیاورد و همچنین به بهترین بازی پلی استیشن ۴ نیز تبدیل شده است.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 482
بازدید : 482
Mahdi Bahramian
17:27
دو شنبه 3 ارديبهشت 1397

 این روزها که اخبار مختلفی از نسخه جدید Call of Duty به گوش می رسد، امروز شایعاتی منتشر شده که بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 شبیه عنوان اورواچ خواهد بود. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
همانطور که می دانید Overwatch یکی از عناوین محبوب این روزهای صنعت گیم است که می تواند به تنهایی چندین ساعت کاربران را سرگرم کند.
 
حال اخباری منتشر شده است که در بخشی از فرآیند تولید بازی، بخش چند نفره ی این اثر بسیار به بازی بسیار محبوب و موفق اورواچ شباهت داشته است؛ به عنوان مثال در این بخش قهرمانانی منحصر به فرد با قابلیت های متمایز از هم در دسترس گیمرها قرار می گرفت.
 
این اخبار را کاربری بنام مت هریس در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. این کاربر در روزهای گذشته اعلام کرده بود که بازی Call of Duty: Black Ops 4 بخش داستانی (تک نفره) نخواهد داشت ولی در عوض بخش بتل رویال، آنلاین و چند نفره این عنوان به بهترین شکل ممکن طراحی می شود.
 
البته این اخبار کذب محض هم نیستند و وب سایت خبری Charlie Intel نیز گفته های مت هریس را تایید کرده است.
 
در نهایت اعلام شده است کسانی که بازی را تست کرده اند از تشابه بسیار بین بازی COD: Black Ops 4 و Overwatch چندان خشنود نبوده اند. بنابراین سازندگان تصمیم گرفته اند که این شباهت را کاهش دهند.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 96
بازدید : 96
Mahdi Bahramian
20:20
یک شنبه 19 فروردين 1397

 بازی Tera بصورت رایگان برای کنسول PS4 و Xbox One منتشر شد. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
بازی Tera که در سال ۲۰۱۲ در سبک MMORPG منتشر شده بود حال بعد از ۱۶ سال برای کنسول PS4 و Xbox One نیز بصورت رایگان منتشر می شود. این بازی بدنبال الگوی استاندارد بازی های نقش آفرینی فانتازی است، در Tera شما قبل از کشف مناطق جدید مسابقات کامل و سطح بالایی را دنبال می کنید. تفاوت سیستم های مبارزه ای عالی باعث می شود تا مبارزات استثنایی داشته باشید و بیش از آنچه که از یک بازی معمولی انتظار دارید لذت بخش باشد.
 
 
 
شرکت سازنده Bluehole رابط کاربری بازی را دوباره طراحی کرده است تا منو کاملا قابل تنظیم باشد و این دسترسی شما را به اسلحه ها و دیگر موارد موجود در کنترل بازی را آسانتر می کند که باعث می شود بازیکنان بهتر بر روی مبارزه ها تمرکز کنند. در نسخه نهایی کنسولی بازی از سیستم چت صوتی نیز پشتیبانی می کند تا به راحتی با دیگر عضای گروه ارتباط برقرار کنید.
 
 
 
همکنون می توانید Tera را بصورت رایگات برای PS4 و Xbox One دانلود کنید.
 
نشانی کانال تلگرام ZooM Tech
 
تعداد بازدید از این مطلب: 81
بازدید : 81
Mahdi Bahramian
20:0
یک شنبه 19 فروردين 1397

 چندی پیش بود که استودیو Realtech VR اعلام کرد که ریمستر سه نسخه ابتدایی سری تامب رایدر را بزودی برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد، ولی جدیدا اخبار مبنی بر لغو این اتفاق منتشر شده است. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
اگر به یاد داشته باشید آخر اسفندماه بود که اعلام شد استودیو Realtech VR در حال کار بر روی ریمستر سه نسخه ابتدایی سری Tomb Raider می باشد.
 
اما این خبر در عرض چندین هفته توس خود این استودیو به گونه ای تکذیب شده است و به احتمال زیاد نباید منتظر عرضه ریمستری از طرف این استودیو باشیم.
 
استودیو ریل‌تک وی‌آر آن را محقق نخواهد ساخت.
 
استودیو Realtech VR در توییت جدیدی که در حال حاضر حذف شده است، اعلام کرد که پروژه بازسازی سه نسخه ابتدایی Tomb Raider لغو شده است. پس از حذف توییت یادشده که احتمالا به نداشتن اختیار برای بیان موارد بیشتر در این زمینه مربوط می شود، استودیو Realtech VR در توییت جدیدی توضیح داد که دیگر روی بازی هایی که منحصرا در اختیارش نیست کار نخواهد کرد.
 
فعلا اطلاعات آنچنانی از پشت صحنه این تصمیمات در اختیار نیست، اما به طور قطع اتفاقاتی برای استودیو Realtech VR رخ داده است. این استودیو در توییت های بعدی در پاسخ به طرفداران گفت که آن ها کار روی ریمسترهای سه نسخه ابتدایی Tomb Raider را آغاز کرده بودند و در عین حال عنوان کرد که اجازه ندارند تا جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک بگذارند.
 
این قطعا اتفاق عجیب و غریبی است، اما بازیکنان همچنان می توانند از طریق شبکه Steam به تجربه نسخه های اولیه بازی Tomb Raider بپردازند. همچنین در حال حاضر بازی های بازسازی شده نسخه اول و دوم Tomb Raider در گوشی های موبایل در دسترس است.
 
از جدیدترین اخبار سری Tomb Raider می توان به معرفی نسخه Shadow of the Tomb Raider اشاره کرد که در تاریخ ۲۳ شهریور برای پلتفرم های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.
 
نشانی کانال تلگرام ZooM Tech
 
تعداد بازدید از این مطلب: 51
بازدید : 51
Mahdi Bahramian
19:45
یک شنبه 19 فروردين 1397

 پس از یک سال از انتشار بازی رزیدینت ایول ۷ (Resident Evil) کمپانی کاپکام (Capcom) خبر از فروش بیش از ۵ میلیون نسخه می دهد. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
بازی Resident Evil 7 در ژانویه ۲۰۱۷ با تحصین منتقدان از گرافیک تا روایت بازی منتشر شد. با گذشت یک سال از انتشارش کاپکام اعلام کرد که بیش از ۵٫۱ میلیون نسخه از این بازی بفروش رسیده است. Resident Evil 7 توانسته بود چندین جایزه مهم از جمله بهترین بازی VR را از ۲۰۱۷ The Game Awards و ۲۰۱۷ Golden Joystick Awards بدست آورد.
 
بازی Resident Evil 7 برای پلتفرم های Xbox One، PS4 و PC عرضه شده است که با توجه به آمار Steamspy حدود ۵۵۰۰۰۰ نسخه آن از طریق Steam بود است. نسخه قبلی آن یعنی Resident Evil 6 که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود توانسته بود نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروش برساند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که Resident Evil 7 خواهد توانست به رکورد نسخه قبلی خود برسد یا نه؟
 
 
 
در دیگر خبر از بازی Resident Evil 7 کمپانی کاپکام اخیرا یک بروزرسانی برای بازی منتشر کرده است که گرافیک آن را در Xbox One X ارتقا می دهد. اکنون می تواند در حالت ۴K اجرا شود و از ویژگی High dynamic range imaging (تصویربرداری دامنه داینامیک بالا) پشتیبانی می کند.
 
نشانی کانال تلگرام ZooM Tech
تعداد بازدید از این مطلب: 90
بازدید : 90
Mahdi Bahramian
12:59
دو شنبه 13 فروردين 1397

 Far Cry 5 جدیدترین نسخه این سری می باشد که توانسته این مجموعه را باز هم به دوران اوج خود نزدیک کند و توانسته نمرات خوبی را از سایت های معتبر جهان نیز دریافت کند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
Far Cry 5
سازنده و ناشر: یوبیسافت (Ubisoft)
تاریخ انتشار: ۷ فروردین
پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر
سبک: شوتر – اول شخص – جهان باز
 
 
بالاخره پس از مدت ها انتظار بازی Far Cry 5 منتشر شد و توانسته در همین ابتدای کار رضایت بازیکنان و منتقدین را جلب کند و نویدی برای برگشتن این سری به اوج خود می باشد.
 
در بازی فارکرای ۵ بسیاری از جزئیات در روند بازی تاثیر دارند و همچنین یکی از بزرگترین نقشه های این سری را دارا می باشد که به گیمر اجازه گشت و گذار را می دهد.
 
بازی در یک منطقه خیالی در منطقه مونتانای آمریکا که Hope County نام دارد جریان پیدا می کند.
 
داستان بازی یک فرقه مذهبی افراطی را روایت کرده است؛ فرقه ای که رهبری آن برعهده «جوزف سید» است و گیمر، در نقش شخصیت اصلی با همراهی گروهی از مردم محلی، قصد ایستادگی در برابر وی و زیردست هایش را دارد.
 
در بازی فارکرای ۵ بسیاری از جزئیات جدید هستند و باید کمی بازی را سبک سنگین کنید و سپس وارد دنیای هرج و مرج آن شوید. برای مثال در این عنوان همراهانی خواهید داشت که می توانید به آن ها دستور دهید تا کارهای مختلفی را برایتان انجام دهند.
 
در کل بازی فارکرای ۵ تا حدودی توانسته انتظارات مخاطبین را برطرف کند و از فاجعه ای که در عنوان Far Cry Primal پیش آمد، تیم سازنده خوب توانسته سیر نزولی خود را متوقف کند.
 
در ادامه می توانید نمرات بازی Far Cry 5 را از دید سایت های معتبر جهان را مشاهده کنید.
 
گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰
 
آزادی عمل بالای بازی Far Cry 5 و هرج و مرجی که در گیم پلی بازی مشهود است، باعث شده تا تجربه این نسخه واقعا لذت بخش باشد.
 
همچنین بازی جهان و محیط زیبایی دارد و در کنار آن، داستان بسیار خوبی هم روایت می کند و همه این ها، باعث شده اند تا شاهد بهترین نسخه Far Cry تا به امروز باشیم.
 
گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰
 
تغییرات مثبتی که در گیم پلی و سیستم پیشرفت بازی اعمال شده اند، کاری کرده اند که همه چیز در این بازی بیش از پیش لذت بخش باشد و مخصوصا گشت و گذار در جهان بسیار زیبای بازی حس خوبی به مخاطب منتقل کند.
 
گیمزبیت: ۸۵ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 مکانیسم های متنوع و با کیفیتی دارد. تقریبا در هر بخش از این بازی، چیزی برای سرگرم شدن پیدا خواهید و یوبیسافت، به خوبی توانسته یک سری از المان های بازی را به شکل مثبتی تغییر بدهد.
 
همچنین بازی در برخی مواقع از نظر روایت داستان هم در سطح خیلی خوبی قرار می گیرد.
 
هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 چیز خیلی جدیدی به این سری اضافه نمی کند و صرفا، همان فرمول همیشگی این مجموعه را گسترده تر از قبل به مخاطب ارائه می دهد.
 
گیمز اینفورمر: ۷۵ از ۱۰۰
 
در این بازی، همه چیز در حد معمولی قرار دارد و این برای مجموعه ای که پیش از این دقایق فوق العاده ای را در نسخه هایش مشاهده کرده ایم، یک ناامیدی بزرگ است.
 
دیستراکتوید: ۷۵ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 یک بازی شوتر با کیفیت است که در جهانی چشم نواز جریان دارد. بازی گیم پلی و گرافیک خوبی دارد و آنقدر محتوا در آن قرار گرفته است که بتواند مخاطبین را برای چندین ساعت سرگرم نگه دارد.
 
با این حال شخصیت های جوزف سید و فرقه افراطی او بیشتر در تئوری جذاب هستند و در بازی، آنطور که باید فوق العاده و فراموش نشدنی ظاهر نمی شوند.
 
اما در مجموع ایده داستانی بازی هم شرایط خوبی دارد و می توان گفت که تصمیم سازندگان برای روایت چنین داستانی یک اتفاق مثبت بوده است.
 
گاردین: ۶۰ از ۱۰۰
 
ایده نجات آمریکا از دست رهبر دیوانه یک فرقه نظامی و ترکیب آن با مواردی مثل اکشن های هیجان انگیز و گرافیک مناسب تجربه مناسبی در Far Cry 5 خلق کرده اند.
 
 
 
میانگین نمرات بازی Far Cry 5
متاکریتیک: ۸۱
 
اوپن کریتیک: ۸۴
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 128
بازدید : 128

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود